Subscribe Twitter

joi, 20 noiembrie 2014

A VI- a Marea Intalneala a Gustoaselor la Alba Iulia 18-20 iulie 2014

Da ati citit corect, suntem la a VI- a editie a intilnirilor noastre si incepind cu anul 2009 am reu-sit sa ne adunam in fiecare an la Alba Iulia.






Dar cea de a VII-a editie se va muta la munte, la Bran ( 2015), jud Prahova, asa ca de pe acum ne gandim la excursiile pe care le vom face....
Dar sa ma apuc sa strig catalogul la cea de-a VI-a Mare Intilneala :

ANENA- organizatoarea noastra , pentru  toate editile 

Multumim din suflet draga mea prietena, pentru tot ce ai facut si vei face pentru noi ! Te tzuc cu mare drag ! A venit insorita de frumoasa ei familie :ADRIAN - sotul ei,TEODORITA ( Teo)- sora ei , venita tocmai din Danemarca,impreuna cu sotul ei SAAD 

VICTOR - fratele Anenei impreuna cu sotia sa DIANA si superba lor fiica ANDRADA ,care a intrat la facultate la medicina- Felicitarile mele !

Apoi distinsa mana a Anenei , d-na OLIVIA : si tatal Anenei , d-nul Burde VICTOR

Si acum celelalte "gustoase" cu familiile lor, sau nu :
ALINA ,
DELIA cu sotul ei FERNANDO si simpaticul lor fiu MIHAITA
DOINA V cu sotul NICU
Cei mai dragi prieteni ai nostrii, din Bacau-Sudan (Khartoum): GABI si MONE :



Mai departe  IULIANA- fosta mea colega
JANA cu sotul VASILE
MARI
MENUCA cu sotul SANDU- colegul sau de camera
MIMI cu nepotica , artista noastra MELISSA
Si la sfarsit, dar nu ultimii , sotul meu VALY si cu numarul 27, eu...SIDY

No bineeeee...nu strigati la mine , am fost 26 +1 !!! 1 ala a fost cireasa de pe tort a noastra, o fetita simpatica foc, pe care de abia asteptam sa o reintilnim, Melissa noastra cea scumpa....
Dupa ce am ajuns cu bine la Alba Iulia, ne-am indreptat pasii spre pensiunea Perla Muresului, gazda noastra pentru urmatoarele zile :



Cunosteam locatia pentru ca ne-au mai gazduit si inainte cu doi ani.
Deja cei sositi erau afara pe terasa ,la opoveste, desi afara ploua.
Cand am sosit, bineinteles ca am inceput cu zeci de pupaceli si imbratisari , ca nu ne-am vazut cu majoritatea de un an :


Ne-am dus bagajele in camere si ne-am pregatit sa mergem la cate o pizza la Erol, asa cum faceam intotdeauna, in prima seara. Dar tzucaturile tot nu s-au terminat si au mai urmat altele, chiar si la Erol.....Am vrut sa stam afara pe terasa, dar ploaia nu ne-a lasat, asa ca am intrat in local si am comandat fiecare cate o pizza sau altceva.
Si au sosit farfuriile acelea mari si aburinde,iar noi....am papat " usor", asa cum zice draga de Medi...ce pacat ca nu ai putut veni de data aceasta!
S-a inserat , inauntru era foarte cald , asa ca am iesit cu Gabi pe terasa, unde ne-au acompaniat, rand pe rand si ceilalti

Cand toata lumea a fost gata, a inceput imbarcarea si ne-am indreptat spre pensiune unde dupa drumul lung si cu burtile pline- desi stim ca nu asa e corect, ne asteptau paturile moi si imbietoare .
A doua zi de dimineata, cafeaua era gara si ne astepta....asta pina cand ne-am strans cu totii , sa luam micul dejun .Iar am mancat ...usor ...
Apoi am hotarit sa mergem la Ampoitza la Mama Luta, la minunatele ei placinte, 
bineinteles...
Bineinteles ca eram satul si nimeni nu a putut manca nimic ...deocamdata! Dar o inghetata buna de casa si o limonada, au fost excelente.
Am mai povestit, ne-am mai jucat cu Melissa si am hotarat ca la anul sa facem aceasta intilneala , la munte, la Bran , la aer curat...
Deabia mai spre prinz am comandat cate o ciorba, minunatele placinte sau sarmalute, cine ce a vrut :



Cu chiu cu vai, ne-am ridicat de la masa si am purces spre Alba Iulia la Pensiunea Perla Muresului...eram deja obositi de atata "munca" si paturile racoroase ne asteptau.
Urma o seara .....plina, cina festiva, asa ca trebuia sa ne refacem.....
La un moment dara se simteau deja mirosurile cum de frigeau gratarele, micii si pulpele de pui, urma o seara grea .
Incet ,incet ne-am adunat cu totii si am inceput cina noastra festiva.Cat e de placut sa stai alaturi de prietenii tai dragi.
Cand a aparut familia Munteanu, pe masa noastra a fost asezat un minunat aranjament florar, pentru Anena si Adi. Sarbatoreau 10 ani de casnicie ! LA MULTI ANI fericiti si sanatosi, dragii mei ! Sa va iubiti si sa va respectati la fel ca in prima zi !
Si pentru ca patru dintre noi eram imbracatii cu ii, ne-am hotarat sa facem o poza impreuna sa se vada, ca suntem romani !


Dar si scumpa noastra Iuliana , impreuna cu Jana, trebuiau sa faca ele ceva, nu ? Asa ca s-au mascat : araboaica si calugarul....



Intr-un tarziu au aparut si dragii nostri Menuca si colegul ei de apartament Sandu, franti de oboseala....dar ce nu face omul sa se intilneasca cu prieteni dragi 
Sa nu credeti ca Menuca a venit cu mana goala....a scos painea din cuptor si a venit cu ea , la noi....multumim mult de tot draga mea !


Pina la urma am taiat si cei doi pepeni uriasi, i-am mancat si pe ai si am continuat cheful pina pe la ora 01.00 cand s-a spart gasca si am plecat spre camerele noastre...unii, ca alti au mai ramas pe terasa...
Duminica dimineata am luat micul dejun , apoi am mai stat la o cafea. Ce grea este despartirea....
Pina la urma totusi a trebuit sa ne despartim si sa ne imbarcam in masini.Fiecare s-a indreptat spre alta parte.
Pacat ca tot ce este bun si minunat se termina asa de iute !

1 comentarii:

maria elena spunea...

Distractie la maxim, sa va fie de bine!

Trimiteți un comentariu