Subscribe Twitter

miercuri, 10 august 2011

Marea Intilneala a "gustoaselor" 2011 - editia a III- a

Asa cum vi-am spus in perioada 05-07 august 2011 la Alba Iulia a avut loc a treia Mare Intilneala a "gustoaselor".
Au fost zile placute ,de neuitat ....pacat ca s-au sfarsit atat de repede...
Gasca 'gustoasa" a fost cazata la pensiunea Steaua Nordului

Aceasta intalnire organizata de Anena cu Adrian

si Menuca impreuna cu Sandu

 a fost una de exceptie .
Cu toate ca premisele privind starea vremii nu erau cele mai bune am avut noroc de o vreme superba pe tot parcursul intalniri ,asa cum prevazusem eu.
Cei mai grabiti au fost Delia, Mihaita si Fernando

ajungand inca de joi la pranz la pensiunea Steaua Nordului . 
Apoi au ajuns Gabi si Mone  iar la scurt timp eu si Valy





Vineri au sosit si  ceilalti participanti, pe rand. Mai intai Alina, Medi si simpatica sa nepoata Roxana



Pe la ora cand ne-am asezat la masa de pranz au aparut Daniela si Ion
Si nu dupa mult timp cei mai...proaspeti "gustosi" Cristina si Stefan Ivan

Sambata dimineata au ajuns , pentru cateva ore Lenuta si Nelu

Si uite asa incetut ne-am adunat toata gasca gustoasa  la care ni s-a alaturat  si minunata familie a fratelui Anenei, Victor si Diana

Voia buna ne-a insotit tot drumul pe care l-am parcurs in Alba Iulia.
Sa stiti ca am degustat multe bunatati pe unde am umblat. Am sa va arat doar cateva poze:
















Iar ca desert am avut muuuuuuuuulta lebenita dulce.




Menuca ne-a incantat cu placintele ei pe lespede si cu gogosi bune, bune....





Fiind cald s-a baut multa, multa lemonada....
Nu va spun mai multe, pentru ca va las in compania celorlalte "gustoase" sa va prezinte clipele minunate petrecute impreuna......
In ultima seara, in asteptarea tuturor invitatilor , am facut planul pentru a patra editie a Marii Intilneli 2012 care va avea loc la Belis-Fantanele, jud Cluj:
http://pensiunea-mariana.ro/

 

2 comentarii:

maria mihalache spunea...

A fost MINUNAT...............no siiiiiiiiiiiii..........sa fim sanatsi cu toti si sa ne mai intalnim multi ani de-acum inainte.

Silvia spunea...

Ce pot sa spun..?decat ca imi pare tare rau ca anul acesta nu am putut sa fiu prezenta.
Dar la anul cu siguranta o sa fiu impreuna cu voi.

Trimiteți un comentariu