Subscribe Twitter

luni, 6 septembrie 2010

Adrian - 1000 km in 50 de ore - Festivalul Medieval de la Sibiu - editia a X a

... Olari, Brutari, Sapunari, Croitori si Tesatori, Cizmari, Fierari si Trubaduri, Legatori de Carte, Magi si Alchimisti deopotriva, in case de breasla va asteapta pe fiecare sa ii vizitati...
Pentru o incursiune in timp, pentru un souvenir poate, pentru un zambet, o fotografie si o poveste!

Iar pentru ca in Orasul Breslelor pe care cu pasiune am incercat sa il construim, breslasii aveau nevoie de o piata a lor, 
din goarna s-a sunat iar negustori fel si fel ca la un semn s-au adunat ...continuare
O dupa amiaza frumoasa, intr-un oras medieval. Tineri, batrani, copii, bunici si bunicute, turisti de pe alte meleaguri ... Forfota, muzica medievala cu Nomen Est Ome, trupa care si-a lansat cu ocazia festivalului ultimul album, numit "Past time with good company".

... paiate si papusi gigant ( Gegants de Badalona, Spania) dulciuri,

printisori si printese, expozitie de afise, torte,

totul intr-o forfota de piateta medievala... pacat ca trebuie sa plecam mai departe.
Criza nu se vede, nici macar de departe.
Ce este criza ? Fete zambitoare, relaxare totala, atmosfera relaxanta ca doar suntem in evul mediu si criza este departe, departe ...
Cu siguranta vom reveni anul viitor.

Informatii suplimentare despre festivalul medieval organizat la Sibiu gasiti aici:

3 comentarii:

Mari spunea...

Frumos oras Sibiul si cred ca festivalul se potriveste cu decorul!
Sper sa ajung si eu la Siiu in timpul festivalului de anul viitor.
Pacat ca ai stat atat de putin!

Sidy spunea...

Sibiul este un oras drag mie ca doar aici am facut o parte din scoala !
Din pacate nu am prins nici un festival cat timp am petrecut in aceasta fosta capitala europeana....

Super Nico spunea...

As fi vrut sa ajung si eu acolo(la festival) poate data viitoare.

Trimiteți un comentariu