Subscribe Twitter

duminică, 29 august 2010

Sidy - Marea Intalneala de la Alba Iulia 2


Am ajuns la mall...


IMG_0222.JPG



IMG_0223.JPG


Aici fiecare a servit ceea ce a dorit la un pret foarte convenabil si bineinteles ca ne-am intins cu pranzul pentru ca afara incepuse o ploaie cu tunete si fulgere...macar se mai racorise putin....
Lenuta si Angela trebuiau sa plece dar...cu amabilitatea Alinei 42 s-a reusit prelungirea sederi lor cu citeva ore...Alina le-a dus pina acasa in Tarnaveni, cu masina ei....Imagine

Spre seara am mers in centru la Imagine
Pe linga minunata lor muzica ritmata, de care nu ne puteam desparti au fost si majorete, tinerele foc !

Imagine

Imagine

Spre seara ne-am retras la o terasa sa ne continuam povestile...credeti ca le-am terminat ??? Da de unde !!!!
A plecat si Daniela la Cluj...asa ca am ramas doar cele ce am fost si vineri...
A fost minunat iar Anena si intreaga sa familie au fost la inaltime !!! Sunt niste oameni minunati, deosebiti...la noi in Bihor este o vorba " sunt buni de uns pe paine" !!!Zau ca iti pare rau sa te desparti de ei....dar vom tine in continuare legatura si cu Teo( sora Anenei) care are niste retete fantastice si a promis ca va intra si ea pe forum sa le posteze....Te asteptam cu drag iubita !!!

Duminica 02 August

Se apropie despartirea si este foarte greu....se vede si pe fata fetelor...


IMG_0240.JPG


Anena scumpa de ea ne-a invitat in sanul familiei sale unde am cunoscut- o si pe simpatica mamica a celor doua surori! Saru'mana doamna !!!! Sunteti deosebita !
Deja ma uitam cu groaza la ceas...mai erau citeva minute si trebuia sa plec, trebuia sa ma despart de surorile mele si-mi era tare greu, nu as fi vrut sa fac asta.... :( :cry:

Imagine

Dar ...trebuia sa plec !!! Dar am avut placutul sentiment ca ne vom reintilni pe Forum si vom putea striga:

Am facut-o si pe asta !!!!

Mai departe am sa o las pe Anena sa va povesteasca ce s-a intimplat !!!
Vad ca amandoua ne-am apucat de scris cam in acelasi timp...
Gustoaselor, va rog sa postati aici toate pozele voastre si comentariile la Marea noastra Intilneala.....

PS
....era vorba cumva de ceva...vopsea ????
:lol: :lol: :lol:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu