Subscribe Twitter

duminică, 29 august 2010

Sidy - Marea Intalneala de la Alba Iulia 1

Zau ca nu-mi vine sa cred ca au trecut asa de repede zilele !! 31.07-02.08.2009...zilele astea nu se pot uita !!!
A fost minunat, de neuitat !!!
Si ca sa stiti si voi cum a fost ,am sa incerc sa va povestesc ce am facut si pe unde am umblat...Voi ati fost in sufletele noastre si in toate povestile ...ati fost amintite fiecare in parte....trebuie sa fi simtit si voi asta !!!
Deci ....sa incep cu inceputul:
Vineri 31 iulie

La 15.30 cind am sosit la camin ma asteptau deja Anena, Menuca, Alina 42, Silvioara si Iuliana:


Bineinteles ca ne-am pupacit si ne-am strans in brate tere, tare si parca nu ne venea sa credem ca suntem acolo prezente !
Am mai stat si povestit nitel, pina au venit cu trenul de la Bucuresti( care bineinteles ca a intarziat)Carmen si Mery:
Asta a fost gasca ce a sosit pina vineri seara....Dupa pupaturile , imbratisarile si dusul de rigoare a urmat plimbarea prin minunatul oras Alba Iulia care este foarte curat, are multe blocuri reabilitate si vopsite in culori vii care parca intineresc orasul...
In parcul din centru este o minunata fantana care isi schimba culorile si pozitia...poate reuseste Alina42 sa puna poze cu fantana , ca pozele mele nu au reusit.
Dupa ce am vazut si cele doua catedrale minunate situate parca la N si la S de fantana , ne-am indreptat spre pietonal unde nu am rezistat tentatiei de a ...savura o minunata pizza pe vatra...


Imagine

Imagine

Bineinteles ca aici am primit si minunata surpriza a Alinei( modgustos) careia ii multumim din suflet si pentru ca Anena urma sa isi sarbatoreasca ziua pe 14 august, Alina 42 a venit cu ...surpriza ei in lada frigorifica:

Imagine

Povestile au continuat si tot nu ne venea sa credem ca ceea ce ni se intimpla , este real !!!
Intr-un sfarsit pe la 24.00 am ajuns la vila unde am fost cazate:

Imagine

Sambata 01 August

Dimineata..."vine Clujul pe la noi" !!!

Imagine

Imagine
Si cine credeti ca mai vine ??? Menuca...ne facuse cu noaptea in cap...placinte pe lespede !!! A venit cu ea calda !!! Nu va spun cum a fost !!!

Imagine

Atunci au sosit si Angela si Lenuta de la Tarnaveni....le vedeti la ...placinte !!! :lol: :lol: :lol:
Si uite asa ne-am strans toate gustoasele care au vrut si au putut sa vine la Alba iulia :

Imagine

Ne grabeam deja ca se apropia ora 12.00 si voiam sa fim prezente la Cetate la Scgimbarea garzii....
Despre aceasta trebuie sa va spun citeva cuvinte...merita sa ascultati si sa aveti putina rabdare sa vedeti ceva frumos !!!

In fiecare sambata la ora 12.00 fix, în Cetatea medievală din Alba Iulia se desfăşoară ceremonialul de schimbare a gărzii Cetăţii, pe un traseu bine stabilit, ce cuprinde Poarta a IV-a , Poarta a III-a şi Poarta I. 50 de soldaţi, îmbrăcaţi în uniforme ale armatei austriece medievale, compusă dintr-un corp de artilerie, unul de infanterie şi un altul de cavalerie, participă la acest spectaculos eveniment de schimbare a gărzii Cetăţii din Alba Iulia. Corpul de artilerie este format din garda „Traseului celor Trei Fortificaţii” ,corpul de cavalerie şi cel de infanterie. Pentru cavalerie au fost cumpăraţi, din Olanda, şase cai, negri, cu coamă şi coadă lungă, cai frizieni, care sunt consideraţi o rasă cu sânge cald, extrem de agili şi docili,
Soldaţii sunt îmbrăcaţi în uniforma habsburgică a primei jumătăţi a secolului al XVIII-lea, atunci când a fost construită fortificaţia din Alba Iulia. La Poarta a III-a a Cetăţii a fost construită şi o replică a podului mobil existent în epoca medievală, care se ridică şi se coboară, în funcţie de evenimentele ce au loc în Cetate.

http://www.stirilocale.ro/alba/video_Schimbarea_garzii_Alba_Iulia_vid6264.html

http://www.trilulilu.ro/octavianser/96e6526d349b99

Pacat ca nu se vad si tunurile cum trag dar poate are Alina 42 filmuletul....

Imagine

A fost ceva foarte emotionant ce merita sa vezi !!!
Cu greu ne-am despartit de frumoasa cetate Alba Iulia pe o caldura crunta ce incepuse sa le faca pe gustoase sa le doara capul.
Era pranzul asa ca am plecat la mall sa luam masa...

Articol trimis de Sidy http://sidyskitchen.blogspot.com

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu