Subscribe Twitter

duminică, 22 august 2010

Mari - Alba Iulia, pazea....1

In minunatul oras Alba Iulia, din mijlocul Ardealului, au ales gustoasele sa se intalneasca si anul acesta.
Am avut gazde nemaipomenit de amabile si gijulii : pe frumoasa si deosebita Anena cu familia ei
si pe dragalasa Menuca si sotul ei Sandu.
Ce mult imi plac cladirile astea, care dau un aer aparte orasului Alba Iulia!


Si frumoasa fantana ziua.

O alta cladire, pe care am admirat-o.

Alte cladiri care dau specificul orasului.

Primaria, o cladire moderna si frumoasa.


Impreuna cu Silvi0ara, Alina si Nico( nu e in fotografia asta), toate sosite cu autocarul de la Bucuresti, am descalecat la Hotelul militar unde ne-au intampinat Nicu si Doina, care au sosit mai devreme de la Timisoara.
Nico si Alina impreuna cu Menuca, una dintre gazdele noastre, care ne-a asteptat la autocar.

O frumoasa fantana din apropierea hotelului care este amplasat in fata primariei.

Aproape toate gustoasele, plus baiatul Deliei, in drumul spre pensiunea "La mama Luta", asteptand sa soseasca Doina , Nicu, Daniela si Ion, pe care in graba mare Sidy si noi toate i-am lasat la hotel.....hahaha si hihihi Si Medy, a fost uitata, dar ea sosise deja.


Deja am ajuns si asteptam sa ne strangem toti. Aproape tot timpul ne-am deplasat cu masinile celor care venisera cu automobilul propriu. Eu si Sidy, am mers cu Gaby si Mone(sotul lui Gaby sudanez)


Iata-ne pe toate impreuna si cu sotii fetelor, cu Anena si fica ei Andreea, gata sa atacam de acum faimoasele placintele, palinca si alte bunatati de la mama Luta.

























Incantati de decorul pensiunii pe care fetele l-au imortalizat in fotografiile lor, dupa ce am schimbat vreo trei locuri unde am fi putut sa stam dar nu era destul spatiu pentu toti, ne-am asezat in sfarsit la mese si am comandat . Am asteptat cam mult sa soseasca ceva, dar asta nu ne-a deranjat foarte mult ca am vorbit, am facut fotografii, am ras si-am glumit.

Anena a daruit fiecarei gustoase un volum de versuri cu dedicatie, scris de tatal ei, care ne-a insotit la pensiune.


A sosit intai palinca. Alina a fost foarte incantata de culoarea si aroma ei.


Apoi faimoasele placinte. Tot Alina s-a aratat cea mai incantata. Ea a comndat 4 portii, din toate felurile cate una(cu varza, cu branza sarata, cu branza dulce si cu mere)
In linii mari, asa a decurs prima zi a intalnirii si astea au fost locurile pe care le-am vazut.Dupa o zi asa de incarcata de emotii si de oboseala drumului,
ne-am intors la hotel, sa ne odihnim, sa putem incepe o noua zi pline de elan.





Alba Iulia, pazea... vin gustoasele!


Cine si-ar putea inchipui ca douazeci si ceva de oameni, care nu s-au vazut niciodata, cu cateva exceptii se pot simti de parca s-ar cunoaste decand lumea si sa regrete ca au trecut cele trei zile, destinate intalnirii si nu mai pot sta impreuna macar o zi?
Zilele trecute pe 13, 14 si 15 august, am fost la Alba Iulia unde m-am intalnit cu inca 13 forumiste de pe site-ul"gustos.ro". Unele dintre ele au venit insotite de jumatatile lor(ca doar e vara, concediu), plus familia Anenei- Mariana, gazda noastra nemaipomenita, care desi are o multime de probleme familiare, a avut puterea sa lase totul de-o parte si sa se ocupe de noi.
O alta gustoasa din Alba Iulia, Menuca ,impreuna cu colegul ei de camera Sandu, a fost cu noi tot timpul in primele doua zile. Duminica a lipsit motivat( probleme de familie).
Intr-un cuvant, am fost peste douazeci si patru de persoane, care ne-am simtit de parca ne cunosteam decand lumea. Toti veseli, frumosi, pusi pe glume si sotii.
Eu nu am un aparat foto, dar o sa mai gasiti multe, multe fotografii si amanunte despre intalnire pe blogurile lui Medi(Maria Mihalache), a lui Maria Elena , daca-i merge calculatorul cred ca si Silvi0ara o sa ne rasfete cu fotografii. Vor mai pune fotografii Doina, Nico( care a scris si un articol pe Gustos.ro) si Sidy( care ne-a aranjat cazarea la Hotelul militar), dar cele mai asteptate fotografii sunt cele facute de Delia ( cu aparatul ei minune) si care isi continua periplul prin tara.
Am asteptat un an intreg aceasta intalnire, pentru ca am intrat pe forumul "Gustos.ro" anul trecut in august cand se desfasurase prima intalnire de la Alba Iulia si am regretat ca nu am intrat mai devreme pe forum pentru ca pe site eram membru de prin aprilie.
Am adunat, din fotografiile facute de celelalte gustoase, fotografii cu orasul Alba Iulia, cu vechea cetate si cu alte locurile pe care le-am vizitat, amanunte cu etapele intalnirii urmand sa va puna ele si sa va povesteasca fiecare in felul ei, ce au simtit, ce impresie le-a lasat aceasta intalnire si mici amanunte care mie mi-au scapat.
N-am reusit sa redau decat aspecte din prima zi a intalnirii, munca cu postatul fotografiilor pe blog, mi-a luat foarte mult timp, mai ales ca eu le-am cules de pe bloguri si de pe forum.
Daca o sa mai dispun de timp, am sa continui, daca nu o sa cititi mai multe de la celelalte gustoase.
A fost ceva nemaipomenit de frumos si miscator! Mi-am incarcat bateriile pentru un an, cand cred ca ne vom intalni iar, poate mai multe decat anul asta.



Articol trimis de Mari  http://mamaluialex.blogspot.com







0 comentarii:

Trimiteți un comentariu